tisdag 5 november 2013

En söndag i regnet!

En söndagförmiddag tillbringas allra bäst med hundträning och i söndags stod det upplet och spår på agendan. Uppletet gick väl så där (läs urselt) och tja vi får se hur det går med planen fortsättningsvis annars får jag tänka om. Spåret däremot gick bra och han känns säkrare och säkrare för varje gång. Flamman fick ett lite längre och det var hemsakans vad dåligt han tog vinkeln så jag funderar på som en liten utmaning att få han att spåra "snyggare" men tja huvudsaken är ju att han har skoj och mår gött så det får jag se.

Fina bilder på skithundarna fick jag iallafall av Frida och trots att de stora framgångarna inte ville komma så hade vi trevligt alla fem, och när jag får en egen bil då är det "ligga tyst i bilen" träning som gäller :D








Inga kommentarer: