lördag 26 oktober 2013

Skogspromenad och lite träning!

Vanan trogen började vi morgonen med en skogspromenad och idag tog jag bussen två hållplatser och promenerade i Svarte Mossen. En härlig tur med lyckliga hundar :) Jag gillar verkligen nedre delen av svarte mossen då det dels är nära mig men dels också väldigt tomt på folk och hundar så man verkligen kan riktigt bara njuta - fast lite rådjur får man passa sig för!
Plats att kuta på


De är här någonstans

Perfekt pausställe!

På vägen hem såg vi två rådjur som låg i trädgården å vilade. Jag ville inte gå närmare och störa dem men först trodde jag de var statyer!
På eftermiddagen tog jag ett litet träningspass bredvid fotbollsplanen och fokus var filt och bakfot. Bra: engagemang och position i marschen. Dåligt: kom inte tillbaka med kaninskinnet. Flamenco var trött och inte sugen så han fick sitta pausad hela tiden men han var nog nöjd med det. Eftersom han verkade så sliten efter promenaden i dag så ska han få massage och lite omvårdnad nu och Hopper kan jag passa på att kamma nu när han är lite trött! Imorgen blir det full fart med Kummin och Kitchi - ska bli riktigt kul att träffa dem!

Inga kommentarer: