torsdag 16 maj 2013

Sommar, sommar och sol!

Idag har jag haft min nya (eller ja ny och ny köpt på second hand är den men ny för mig) GULA sommarjacka :)

Och igår så länkade jag för första gången hela tvåans moment!

Länkningen gick både sämre och bättre än väntat men gav som alltid mycket information om hur momenten fungerar ihop. På tävlingen fungerade ju inte läggandet under gång och sedan dess har det förvånansvärt nog ofta inte fungerat. Eller ja så förvånansvärt är det väl egentligen inte eftersom jag då kom på mitt lilla lilla dk att jag vrider aningens lite på huvudet. Gör jag inte det, vilket jag inte gör när jag ska tävlingsträna det, så betyder det alltså inte ligg - varför ska ha vara så petig för ;) Jag försöker träna bort det men det går uppenbart så där. Back to basic and do it over igen.

Men efter detta bakslag så överraskade han mig med att, hör och häpna, fixa rutan på första försöket. Vilket skithund va! Läggandet strular men rutan ja det sätter han =)

Jag filmade lite fjärr igår men jag har ny dator och herrejävlars vad allt är modernt nu så jag har ingen aning om var man gör det - när jag öppnar bilderna kommer bara ett snyggt bildspel upp, och filmen spelas i nån flaschig app så det blir till å ladda ner nåt. Men en pausbild kan det bjuder jag på:

Idag har vi bara vart i solen och njutit och strosat och nu ska den svarta faran få ta ett kvällsspår så hoppar vi lydnaden idag. Imorgon ska vi åka och supporta tävlingsekipage på klubben :)










Inga kommentarer: