måndag 27 augusti 2012

Lite träning på hemmaplan

Idag tog latmasken överhanden och istället för att ta mig till Kallebäck som jag tänkt mig så blev det lite hemmaträning :)

Först hade jag fokus uthållning och gjorde jag en lång kedja: fotgående, läggande, inkallning, ställande, slalom, hopp genom armar och lite fotgående plus ett par rejäla transporter emellan. Och han höll. Vi har lite detaljbrister på nästan varje moment men allt skulle räcka för bra betyg i alla fall om än inga tior :) Mitt mål är inte längre tior utan bara att hålla attitydmässigt genom en hel tävling, ha skoj och få ett förstapris (men alltså inga 200p =)) Tiorna får jag spara till nästa hund hahaha

Sen så tränade jag lite delar i fotgåendet och lägganden. Vårt problem är ju att han har snabba lägganden framifrån men inte vid sidan och det har jag nu intensivtränat någon vecka - tycker det blivit bättre. Här kommer film på härligheten. Något ostrukturerad men det är jag ju nästan jämt så inga ovanligheter där inte. Och ja tydligen kommer jag inte in på min gamla youtube kanal heller så då blev det en ny "suck". Tror det verkligen är dags att reda upp röran med alla synkade konton hit och dit...




 

Inga kommentarer: